Mereka menulis menerusi amalan, Saya menulis melalui perkataan

Rabu, 29 Januari 2014

JANGAN Tertipu...! Inilah Sebenarnya Calon PKR Untuk PRK N25 DUN Kajang


Menurut sumber berita daripada sahabat sahabat yang bertugas dengan ADUN Batu Caves, YB Amiruddin Sha'ri terbongkar sudah kisah benar siapakah yang akan menjadi calon PKR untuk bertanding pada Pilihanraya Kecil [PRK] N25 DUN Kajang.

Calon yang terpilih akan membawa panji lambang PKR untuk PRK N25 DUN Kajang adalah Tan Ah Kow, Ahli Jawatankuasa PKR Cabang Kota Raja.

Tan Ah Kow adalah bekas calon PKR yang pernah bertanding atas tiket PKR pada PRU ke 11 tahun 2004, mencuba nasib di DUN Sri Andalas tetapi ditewaskan oleh calon MIC-BN Puan Kamala Ganapathy.

Anak muda berbangsa tionghua ini adalah aktivis Keadilan sejak penubuhan parti ini dari tahun 1999. Beliau berasal dari Kedah dan menetap di Bukit Kemuning pernah menjadi  Majlis Pimpinan Pelajar [MPP] Universiti Malaya. Sekarang ini Tan Ah Kow merupakan Ahli Majlis MBSA.

Menurut sumber dari pejabat YB Amiruddin berkata "move dan trick kami mewar-warkan nama Anwar Ibrahim sengaja dibuat untuk melembutkan hati Khalid Ibrahim melepaskan jawatannya sebagai MB Selangor"

"Nanti bila Tan Sri Khalid sudah secara rasmi meletakkan jawatannya, Anwar akan umum dia tak akan bertanding dan ini akan membuka pintu yang luas untuk Azmin Ali melangkah masuk sebagai MB Selangor yang baru.." tambahnya lagi.

BIJAK sungguh dan sangat licik sekali 'game' tentera Azmin untuk 'trick' Khalid Ibrahim agar mengosongkan jawatan Menteri Besar Negeri Selangor. Rupa-rupanya Sidang Media tengahari tadi hanyalah sandiwara untuk memerangkap Khalid Ibrahim....

KESIAN...!
Share:

0 comments:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Random Posts

Arkib Blog