Mereka menulis menerusi amalan, Saya menulis melalui perkataan

Selasa, 8 November 2011

DI AWAN BIRU.......

Assalamualaikum.


Rasanya masih belum terlambat mahu mengucapkan Salam Aidil Adha buat teman-teman semua. Alhamdulillah, bersyukur ke Hadrat Ilahi kerana di berikan kita kesempatan untuk merasai serta menghayati erti pengorbanan itu sendiri.

Okeylah, sebenarnya untuk entry kali ini, aku nk kongsikan bersama hobi aku ketika sedang menaiki benda alah yang terbang di awan biru 2. Ni antara gambar yang berjaya diambil sewaktu penerbangan dari Kuching - Kuala Lumpur - Terengganu bagi menghadiri kursus protokol PERSADA.

Jom kita lihat gambar-gambar yang semulajadi cantiknya. Percayalah.


















Haa…amacam?? Cantikkan??

AWAN.

Ya..! Aku memang sukakan AWAN. Memuji kebesaran ILAHI Maha Pencipta yang sangat hebat. Membuatkan aku bagai di pukau pabila skrin di hadapan mata memaparkan awan-awan yang cukup cantik sekali.Aku juga sangat suka tengok kepul-kepul awan yang nampak manis-manis gitu. Ahaks.... kesengalan amat terserlah disitu..hahahhahaah


Sungguh cantik sekali........

"HIDUP ITU X SELALUNYA INDAH, TETAPI YANG INDAH ITU SELALU DALAM KENANGAN"



Share:

0 comments:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Random Posts