Mereka menulis menerusi amalan, Saya menulis melalui perkataan

Selasa, 2 Mei 2017

Tiada Kejayaan Signifikan Di Negeri Selangor Di Bawah Pentadbiran MB Azmin Ali Serta Ancaman Politik PKR

Selangor MOVE


1. Terkini, hasil konsensus muktamar Pas di Kedah yg memutuskan untuk "Memisahkan Diri" daripada perhubungan dan ikatan politik dgn PKR serta ancaman 4 Adun PKR untuk keluar parti telah mendatangkan Ancaman Politik kepada MB Azmin  Ali.

Dengan PRU 14 yg dijangkakan dalam masa tahun ini , MB Azmin tidak ada pilihan lain selain membubarkan DUN Negeri. Walaupun begitu, Ancaman Kerajaan DAP PKR Selangor tumbang dalam masa terdekat tidak dapat dinafikan lagi. Proses tawar menawar politik dikatakan sedang berlaku dan ianya kelihatan agak mencemaskan PKR Selangor dan karier politik MB Azmin.

2. Tekanan politik MB Azmin ditambah pula dengan krisis dalaman PKR dimana kejayaan Rafizi Ramli melalui laporan salah laku MB Azmin dipercayai antara sebab tumbangnya orang kuat Azmin di dalam PKR. Kem azmin di dalam PKR agak goyah diserang paksi Rafizi, Wan Azizah & Nurul.

3. Sepanjang 2 tahun lebih pemerintahan MB Azmin Ali, Selangor dilihat tidak banyak perubahan & yang agak jelas, pentadbiran MB Azmin Ali dikuasai DAP dan perjalanan keputusan negeri di dalam gengaman DAP.  Azmin Ali dilihat separa boneka kepada DAP dalam kerajaan Negeri Selangor.


TIADA KEJAYAAN YG SIGNIFIKAN YG BOLEH DIGAHKAN DI NEGERI SELANGOR DIBWH PENTADBIRAN MB AZMIN ALI

Pelbagai isu seperti :-
~ Isu Gerbang Selangor
~ Isu DEIG
~ Isu Penjualan Tanah
~ Isu Adam Disneyland
~ Isu Skandal Seks
~ Isu Kenaikan Cukai
~ Isu Air
~ Isu Sampah



Antara isu yang menghantui kerajaan DAP & PKR Selangor di bawah pimpinan MB Azmin Ali yang dikategorikan sebagai separa boneka PKR. 



ISU SOKONGAN MB AZMIN ALI KEPADA TUN M TELAH MENYEBABKAN KRISIS PKR BERTAMBAH BURUK

1. Pilihanraya Negeri Selangor Ini Jika Dibuat Dalam Masa Terkini Akan Pasti Melibatkan PPBM Yang Disokong Kuat Azmin Ali

2. Jika PPBM Turut Bertanding DI Semua Kawasan UMNO & BN Bertanding, Maka Ia Akan Menjadi Pertandingan 4 Penjuru iaitu UMNO vs PAN vs PAS vs PPBM

3. PAN  Mempunyai Kelebihan Sokongan Undi Cina Di Atas Faktor PAN Adalah Parti Milik DAP & Ditaja DAP. PAN Juga Mampu Mendapatkan Sekurang-Kurangnya 40% Undi PAS Seperti Mana PRK Sg. Besar Dibuktikan

4. PPBM Mungkin Mampu Mendapat 30 % Undi dari UMNO, Tetapi Pasti Tidak Akan Dapat Meraih Undi DAP Yang Akan Dihalakan Kearah PAN.

5. Maka Jelas Disini, Permainan Ini Adalah UMNO vs PAN

6. Jika Di Kawasan UMNO vs PKR, Maka Akan Berlaku UMNO vs PKR vs PAS

7. Dapat Dilihat Dengan Jelas, PKR Akan Rugi Banyak Kawasan Di Selangor Akibat daripada Kemunculan PAN & PPBM


Share:

1 ulasan:

  1. How to Make Money From Playtech - Work-to-Earn
    What are the best-paying jobs you can earn online and in the land based and a small bankroll, all they need is the money you can make a net income. หาเงินออนไลน์

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.

Random Posts